Έτσι απλά

Έτσι Απλά

Θέλω μια νύχτα ως το πρωί

Δίπλα μου να μείνεις

Ας μη μιλάμε καθόλου

Μόνο να σ’ έχω πλάι μου

Μου φτάνει, μου αρκεί

Να σε κοιτώ στα μάτια

Να σε απογυμνώνω μ’ ένα βλέμμα

Και να μην μπορείς να ξεφύγεις

Να μην μπορείς να μ’ αποφύγεις

Να «λυθεί» η ψυχούλα σου

Να κλάψουμε μαζί

Να κρατηθούμε αγκαλιά

Να αισθανθείς όλη τη ζεστασιά

Και τη φροντίδα που τώρα

Δεν μπορείς να δεις ότι σου προσφέρω

Δεν θέλεις να το δεις

Να το παραδεχθείς

Σου φαίνεται παράξενο που

Κάποιος άνθρωπος θέλει να

Σου δώσει τόσα χωρίς να

Σου ζητάει απολύτως τίποτα;

Σου λέω λοιπόν ότι τα πράγματα

Είναι απλά κι ανθρώπινα

Να μείνεις στη ζωή μου θέλω

Να μη φοβάσαι ν’ αφεθείς

Μην πνίγεις τα συναισθήματά σου

Από εγωισμό και μόνο

Σ’ αγαπώ έτσι απλά χωρίς αιτία

Άσε με να σ’ αγαπώ για πάντα…

Σχολιάστε

