Η ζωή μας προσπερνά

Δεν περιμένεις να ακούσεις τη συνέχεια

Γιατί την ξέρεις καλύτερα κι από μένα

Εγώ, αντίθετα, κρέμομαι απ’ τα χείλη σου

Από τις κινήσεις κι απ’ όλη σου τη συμπεριφορά

Ξέρω πως νιώθεις εδώ και χρόνια

Δε μου το ‘πες ποτέ, μου το ‘δειξες απλά

Ώσπου μια μέρα έφυγες ξαφνικά

Κι όλα μοιάζαν μ’ ένα όνειρο κακό

Γύρισες ένα φθινόπωρο έτσι ξαφνικά

Και μπήκες στη ζωή μου δυνατά

Άνοιξα όλες μου τις αγκαλιές

Τώρα σου ανοίγω όλες μου τις καρδιές

Και τίποτε για μένα δεν κρατώ

Όλα στα χαρίζω, την ψυχή μου δεν ορίζω

Έλα και πάρτα μια βραδιά

Κι άσε με στο όνειρο να ζω

Μη με ξυπνήσεις όταν φύγεις

Άσε στον όμορφό μου κόσμο να ελπίζω

Να ονειρεύομαι και να ζω όπως θέλω

Να σε βλέπω όπως θέλω, όπως σε νιώθω

Και μη με ρωτήσεις ποτέ γιατί

Και μην τρομάξεις και μου πεις ποτέ

Άσε την αγάπη μας ν’ ανθίσει μια φορά

Τον έρωτα να βγάλει καινούρια φτερά

Η ζωή άλλο να μη σας προσπεράσει…

Σχολιάστε

