Μη φοβάσαι να αγαπάς

Με τη σιωπή μιλούσαμε εμείς. Μια ματιά, μια κίνηση ήταν αρκετή. Με καταλάβαινες αμέσως, πριν μιλήσω. Σχεδόν κι εγώ το ίδιο. Εμένα όμως μου ξέφυγε κάτι Που όταν το κατάλαβα Μου ήρθαν όλα άνω – κάτω. Η σκέψη μου άλλαξε πολύ Χωρίς να το αντιληφθείς. Όταν πια μιλήσαμε, αμέσως τα γυρίσαμε. Κι όλα αλλάξαν ξαφνικά. Έφυγες τρέχοντας σχεδόν Κι έσβησες το δικό μας παρελθόν. Ατέλειωτες οι σκέψεις μου και Για καιρό μου βασάνιζαν το μυαλό. Όσο κι αν προσπάθησα, απάντηση δεν πήρα. Ένιωσα πολύ μόνη, πολύ αδικημένη. Άλλαξαν οι σκέψεις μου με τον καιρό. Σ’ έδιωξα μακριά από το μυαλό. Κι όμως κάπου μέσα στην καρδιά μου Αισθάνομαι πως έχω αφήσει ανέπαφο Το δικό σου χώρο, που απλόχερα Σου χάρισα κι όταν μια μέρα Ξαναρθείς, για μένα θα γίνουν Όλα όπως παλιά με την ψυχή και την καρδιά. Προσπάθησα καιρό να σ’ αποβάλλω  Απ’ τη σκέψη μου να σ’ απομακρύνω. Τα κατάφερα πολύ καλά και κόντεψα Να σε μισήσω. Ένιωσα πολλές φορές αδιαφορία. Στο βάθος της ψυχής μου ξέρω πως σ’ αγαπώ αληθινά Και θα περιμένω μόνη σου να γυρίσεις παντοτινά

Σχολιάστε

