ο άγγελός μου

Έχω πληροφορηθεί τελευταία, ότι όλοι έχουμε το φύλακα άγγελό μας, ο οποίος είναι πάντα στο πλευρό μας. Έμαθα επίσης, ότι έχουμε και το δαίμονά μας, να μας περιτριγυρίζει και να προσπαθεί να βάλει άσχημες ιδέες στο μυαλό μας και φυσικά να κάνουμε πράξεις που, σε τελική ανάλυση, να μας κάνουν να ντρεπόμαστε γι’ αυτές. Ο δαίμονας προσπαθεί να υπερισχύσει του αγγέλου. Αν είναι δυνατόν; Κι όμως είναι. Άλλες φορές πάλι δεν τα καταφέρνει και σκάει από το κακό του. Να σκάσει και να πλαντάξει. Σκέφτομαι με τη σειρά μου, πως θέλω μόνο τον άγγελό μου στο πλευρό μου. Πώς να το καταφέρω αυτό δεν ξέρω. Προσπαθώ να σκέφτομαι σωστά. Η αλήθεια είναι πως δεν τα καταφέρνω πάντα και τότε στεναχωριέμαι αρκετά. Ο Άγγελός μου, ο άνθρωπός μου, ο θάνατός μου, ΕΣΥ. Εσύ που έστρεφες αργά το μαχαίρι, εσύ που μου ‘παιρνες γλυκά τη ζωή, ΕΣΥ. Απίστευτα ωραίο τραγούδι. Ένα από τα αμέτρητα που μου αρέσουν και με αποσυντονίζουν κιόλας. Αλλά με κάνουν να αισθάνομαι πως κι άλλοι άνθρωποι νιώθουν σαν και μένα. Κι είναι παρήγορο.   Επανέρχομαι στο φύλακα άγγελό μου. Παρακαλώ το Θεό να τον έχει πάντα στο πλευρό μου, να μη φύγει ποτέ από κοντά μου. Κι εγώ διαβάζω τις προσευχές μου για το Θεό, την Παναγία, το Χριστό και φυσικά για τον Άγγελό μου. Έτσι πιστεύω ότι διώχνω το δαίμονα από γύρω μου, εξαφανίζεται. Κάποιες φορές δεν τα καταφέρνω τόσο καλά. Βλέπω ότι σκέφτομαι λάθος, κάνω λάθη και στο φινάλε στεναχωριέμαι. Αυτό σημαίνει ότι κι ο δαίμονας κάνει καλά τη δουλειά του. Και θα χαίρεται που με κάνει να παραστρατώ και να αντιδρώ λανθασμένα. Τέλος πάντων, εγώ θα χαϊδεύω από δω και πέρα τον Άγγελό μου και μόνο αυτόν. Πιστεύω ότι δε θα μ’ αφήσει μόνη μου ούτε στιγμή κι αν κάποιες φορές παραστρατήσω, ελπίζω να σταθεί δίπλα μου. Θα προσεύχομαι και θα μιλάω συνέχεια μαζί του, για να νιώθω ότι θα μου απαντήσει σε όλες τις απορίες μου και ότι τελικά θα με βοηθήσει να πράττω σωστά από δω και πέρα, χωρίς να πληγώνω και να πληγώνομαι. Αυτή είναι η ουσία για μένα από δω και πέρα. Βοήθεια εδώ και τώρα, ακόμη κι από τα πνεύματα.. . .  Η κουβέντα για όλα αυτά είναι ατέλειωτη και φυσικά δεν είμαι εγώ το κατάλληλο άτομο που θα ασχοληθεί, με αξιώσεις, μ’ αυτά τα ζητήματα. Προσπαθώ, απλά, να εκκλησιάζομαι, να εξομολογούμαι και να φέρομαι σωστά κι έτσι νιώθω ότι είμαι φυσιολογική σε όλα. Αυτά και αφήνω αυτή τη συζήτηση, που η αλήθεια είναι, ότι μας απασχολεί αρκετές φορές στις συζητήσεις μας.

Σχολιάστε

