να είστε εκεί…

Που είναι η αγάπη που μ’ ανέβαζε στα σύννεφα; Μετά από εικοσιένα χρόνια που είμαι με το Μάνο, περιμένω ακόμη η αγάπη να είναι ίδια όπως και τότε. Αυτό δε γίνεται όπως διαπιστώνω με ευκολία. Κάποτε τρελαινόμαστε στη σκέψη του άλλου και μόνο, τώρα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Είναι φυσιολογικό μια σχέση να φθαρεί μέσα στο χρόνο. Ευτυχώς δεν έχει σβήσει η φλόγα της. Τώρα έχει γίνει συνήθεια, καλή συνήθεια. Υπάρχει ένα δέσιμο διαφορετικό από το παλιό. Αισθάνομαι πολύ ευτυχισμένη δίπλα του. Με ικανοποιεί ως άνθρωπο, έχω ολοκληρωθεί. Δεν περιμένω κάτι άλλο. Μου αρκούν όλα αυτά που έχω. Νομίζω κι ελπίζω το ίδιο να νιώθει κι εκείνος. Μου φτάνει η αγάπη που παίρνω και που δίνω. Νιώθω όμορφα. …Να μείνεις εδώ, να φτάσουμε ως το τέρμα…για σένα είμαι εγώ. Μην απομακρύνεσαι απ’ την αγκαλιά μου, τα όριά μου…, φως μου σκιά μου…

Όλα αυτά που γράφω καλά είναι να τα πω και στον ίδιο με την πρώτη ευκαιρία. Δεν είμαι τόσο εκδηλωτική όπως κάποτε, το ίδιο κι εκείνος. Μας έχει καταπιεί η ρουτίνα, η καθημερινότητα, τα ίδια και τα ίδια. Όμως όλα αλλάζουν, όλα διορθώνονται αρκεί να το θέλουμε. Αφού κάποιες φορές που ερχόμαστε πιο κοντά μου αρέσει πολύ και του αρέσει. Λίγο μυαλό δεν έχουμε μου φαίνεται. Αντί να προσπαθούμε να κάνουμε τη ζωή μας πιο ωραία, απλά την αφήνουμε να μας προσπερνάει. Άνθρωποι κι αδυναμίες…Στεναχωριέμαι λιγάκι που δε νιώθουμε σα μικρά παιδιά, όμως όταν το καλοσκέφτομαι βλέπω πως η δική μας αγάπη είναι τόσο δυνατή που μου φτάνει και περισσεύει. Για τη σχέση μας μπορώ να γράψω ατέλειωτες σελίδες. Είναι ανεπανάληπτη. Είναι ότι ωραιότερο μου έχει συμβεί. Για όλους αυτούς τους λόγους νιώθω ευτυχισμένη και δε ζητώ τίποτα παραπάνω. Μόνο υγεία ζητά από το Θεό κι αγάπη μεταξύ μας. Να μείνουν όλοι μέσα στη ζωή μου. Κι εγώ το ίδιο σκοπεύω να κάνω. Σας θέλω στη ζωή μου. Να είστε εκεί… 

Σχολιάστε

