μια γνωριμία από το διαδίκτυο πόσο μπορεί να διαρκέσει;

απο μία μέρα έως….

Το αφήνω ανοιχτό γιατί πιστεύω ότι μπορεί να έχει διάρκεια. θα περιγράψω τη γνωριμία μου με μία κοπέλα πριν τρεις μήνες περίπου. Κάπου κοντά στο Πάσχα ήταν, που γνωριστήκαμε και «μιλάγαμε» σχεδόν καθημερινά. Αυτή η συνήθεια έγινε απαραίτητη σχεδόν και στις δυο μας και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τα λέγαμε λες και γνωριζόμασταν χρόνια. Τέτοια οικειότητα. Αν κάποια μέρα δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε μου έλειπε. Και να σκεφτείτε ότι δεν ήταν καν στην Ελλάδα. Ζούσε στο εξωτερικό, οπότε η πιθανότητα να βρεθούμε σύντομα ήταν μία στις τόσες. Κάποια μέρα όμως μου λέει ότι έρχεται Ελλάδα εκτάκτως κι ότι τέλος πάντων σε μία εβδομάδα θα είναι στην πόλη μου.

Στην αρχή έμεινα. Μετά χάρηκα πολύ. Άρχισα να οργανώνω την επίσκεψή της, ξενοδοχεία κλπ. Έφτασε η μέρα και πήγα στο σταθμό να την πάρω και να την πάω στο ξενοδοχείο. Μόλις την είδα κατάλαβα ότι είναι πραγματικά σα να τη γνωρίζω χρόνια.  Οι αντιδράσεις μας ήταν ίδιες. Φερόμασταν φυσιολογικά, σα να ξανασυναντιόμασταν. Έτσι μου φάνηκε κι έτσι τελικά ήταν. Έμεινε περίπου τρεις εβδομάδες στην Ελλάδα. Βρεθήκαμε πολλές φορές, πήγαμε βόλτες, διασκεδάσαμε. Κι ήρθε η μέρα να επιστρέψει στη χώρα που εργαζόταν. όπως κι έγινε. Από τότε συνεχίζουμε την καθημερινή μας επικοινωνία κανονικότατα. Θα ξανάρθει κάποια στιγμή σύντομα νομίζω κι ίσως και να μείνει Ελλάδα σε λίγο χρονικό διάστημα.

Νιώθω ότι είναι φίλη μου, δέθηκα μαζί της και κυρίως το συνειδητοποίησα όταν έφυγε. Δεν το περίμενα αυτό να γίνει. Μου φαινόταν αδιανόητο.

Τελικά πόσο ανάγκη έχει ο άνθρωπος την επικοινωνία; Να νιώθει ότι τον σκέφτεται κάποιος και ότι τον νοιάζεται κι ας είναι στην άλλη άκρη του κόσμου.

9 thoughts on “μια γνωριμία από το διαδίκτυο πόσο μπορεί να διαρκέσει;

  1. Το μέσο δεν έχει καμμία σημασία. Κάπως συμβαίνει και κάποιοι γνωριζόμαστε. Το ζήτημα είναι το μετά. Και βασικότερο όλων το εαν θέλουν και τα δύο άτομα να συνεχίσουν και να δυναμώσουν τη σχέση τους. Η απόσταση πιά έχει μικρή σημασιά.
    Μπορεί να επικοινωνείς πολύ καλύτερα με κάποιον που βρίσκεται στην άλλη ακρη της γης από ότι με κάποιον που ζεις στην ίδια πόλη ή και στην ίδια γειτονιά (για να μην πω στο ίδιο σπίτι).
    Νομίζω ότι δεν είναι η αναγκη για επικοινωνία που σας έδεσε. Αλλά ότι τα «χνότα» σας ταιριάζουνε και ότι η μιά βρήσκει χαρά να μιλάει με την άλλη.
    Εύχομαι να είστε αγαπημένες φίλες μέχρι τα βαθιά σας γεράματα.

  2. Ηλιαχτίδα να ‘ξερες πόσο συμφωνώ με όσα λες (ειδικά μ’αυτό που έγραψες για την επικοινωνία μέσα στο σπίτι). καμιά φορά αναρωτιέμαι μήπως κάνω λάθος μ’ αυτές τις σκέψεις και πράξεις μου. Μέχρι στιγμής έχω δικαιωθεί για όλες τις γνωριμίες μου μέσω του διαδικτύου και δεν έχω μετανιώσει δευτερόλεπτο για ότι έχω πει κι έχω κάνει. κι αυτό που εννοώ είναι πως γνώρισα ανθρώπους απ’ όλη την Ελλάδα που μου μοιάζουν τόσο πολύ, βρεθήκαμε, κρατάμε επικοινωνία και μερικές φορές στενοχωριέμαι που είμαι μακριά και δεν μπορώ να τους βλέπω. ευχαριστώ για τις ευχές σου και φαντάζομαι πως κι εσύ θα έχεις ζήσει παρόμοιες καταστάσεις κι αν όχι σου το εύχομαι.

    Κατερίνα καλημέρα και σε σένα. αυτή η ιστορία είναι κάτι συχνό απ’ ότι καταλαβαίνω σε πολλούς. δηλαδή σ’ αυτούς που ασχολούνται με το διαδύκτιο. με φίλους που συζητάω και δεν έχουν σχέση μ’ όλα αυτά, τους φαίνεται τόσο παράξενο και οι περισσότεροι είναι καχύπτοπτοι. παρόλα αυτά δεν πτοούμαι. φιλιά…

  3. ευχαριστώ πολύ για την ευχή. το ελπίζω κι εγώ.
    τελικά αυτό που καταλαβαίνω με τον καιρό είναι ότι είμαστε πολλοί που σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο

Σχολιάστε

