θέλω βγω να πάω να μεθύσω

είναι μέρες τώρα που έχω μια τρελή επιθυμία να μεθύσω. Δε με νοιάζει αν θα είναι στο σπίτι μου ή έξω. θέλω να ξεπεράσω τα όριά μου. να είμαι με την παρέα μου κάπου και να τα πιούμε, αλλά και να τα πούμε. αυτή η ζωή πως έχει μπει έτσι σε καλούπια; όλα προγραμματισμένα. σπίτι, δουλειά, σπίτι. περίπου έτσι διαδραματίζεται. έρχονται για λίγο τα σαββατοκύριακα να μας βγάλουν απ’ το ρυθμό μας, να μας ξεμυαλίζουν  και μετά πάλι τα ίδια.  άσε που περιμένω κι αυτές τις διακοπές πως και πως. Για να ξεφύγω απο την καθημερινότητά μου. να χαλαρώσω τους ρυθμούς, να ηρεμήσει το μυαλό. αναμονή για λίγες μέρες διαφορετικές απο τις άλλες. ίσως γιατί έχω χρόνια να πάω διακοπές. 

τώρα όσον αφορά το μεθύσι που θέλω, χλωμό το βλέπω. τόσο ελάχιστα που βγαίνουμε πια, αλλά και μ’ αυτή τη ζέστη ίσως τελικά να μην είναι και τόσο καλή ιδέα. απλά να αισθανθούμε λιγάκι χαλαροί, απελευθερωμένοι, αυτό είναι όλο. κι εγώ το μεταφράζω «θέλω να μεθύσω». δεν ξέρω τι έχω πάθει. καμία συγκέντρωση στη δουλειά, στο σπίτι. φαντάζεστε να πηγαίναμε μία μέρα στη δουλειά όλοι τύφλα. χαχα. χαμός. όλοι θα χαμογελούσαν. μια ευτυχισμένη υπηρεσία.

νομίζω ξέφυγα γι’ αυτό σταματώ εδώ.

8 thoughts on “θέλω βγω να πάω να μεθύσω

  1. Ένα γερό μεθύσι χρειάζεται πολλές φορές… Αυτή η χαλαρή διάθεση και η ευθυμία που το συνοδεύουν σε συνδυασμό με μία καλή παρέα το κάνουν κατά την ταπεινή μου άποψη την καλύτερη «ψυχοθεραπεία». Και όσον αφορά στα μεθέορτια,ε τι να κάνουμε και το πονεμένο κεφάλι μέσα στο πρόγραμμα είναι. Φρόντισε την ποιότητα της παρέας και του ποτού και τα άλλα θα γίνουν μόνα τους.

  2. πολύ σωστά τα λες. η καλύτερη ψυχοθεραπεία. με την παρέα όλα καλά ευτυχώς αλλά δε μας έτυχε μία καλή έξοδος για να κάνω το περιβόητο «μεθύσι» και πάντα με προσοχή…

  3. Κατερίνα, ευχαριστώ για την πρόσκλησή σου την οποία δέχομαι φυσικά. όσο για το πως περνάω, νομίζω ότι είναι απο τα καλύτερα καλοκαίρια μου. κι εννοώ μ’ αυτό ότι πέρασα ωραία στις διακοπές μου και είμαι ήρεμη κάτι που μου έλειπε εδώ και καιρό.

  4. ναι έχεις δίκιο. σταμάτησα να γράφω εδώ και λίγο καιρό λόγω προσωπικών προβλημάτων που δε μ’ αφήνουν ακόμη να γράψω κάτι όπως το θέλω. σα να με ταρακούνησες λιγάκι όμως…
    σε επισκέφτηκα κιόλας και θέλω να σε μάθω καλύτερα.ελπίζω να μ΄αφήσεις…

Σχολιάστε

