κάτι για αρχή…

καλημέρα (ειδιαίτερα στη Μαρία)

τις τελευταίες μέρες σκεφτόμουν ότι δεν έχω γράψει ούτε μια λέξη στον υπολογιστή. όχι μόνο εδώ γενικά το λέω. Είναι κάτι που μου ‘χει λείψει τελικά πολύ. έτσι χθες βράδυ άρχισα να γράφω κάτι αόριστο βέβαια γιατί ένιωσα πως αν δεν το κάνω θα πνιγώ πάλι. Η σκέψη μου είναι ότι γράφοντας ξεδίνω και μ’ αυτόν τον τρόπο διοχετεύω την ενέργειά μου κάπως.  ίσως να ‘ναι και εντύπωσή μου, αλλά απο το να κρατώ τις σκέψεις μου μέσα μου, είναι καλύτερα να τα γράφω. κι όλα αυτά ξεκίνησαν χρόνια τώρα, όταν κάποια στιγμή ένιωθα απομονωμένη και είχα τρομερή ανάγκη να πω αυτά που αισθάνομαι. κάπως έτσι άρχισα να γράφω σελίδες ατελείωτες οι οποίες πάντα τελικά κατέληγαν εκεί που ήθελα να διαβαστούν.

οι σκέψεις μου όλο αυτό το διάστημα ήταν ότι κάποια στιγμή που θα ηρεμήσω και θα ασχοληθώ ξανά με το γράψιμο. αφορμή βέβαια για να ξεκινήσω χθες ήταν η Μαρία κι ένα μήνυμά της. με τις τρεις μόνο λέξεις που έγραψε με ταρακούνησε απο το λήθαργο που είχα πέσει το τελευταίο διάστημα και την ευχαριστώ γι’ αυτό.

 η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα τι να γράψω ή μάλλον τι να πρωτογράψω. τόσα γεγονότα τους τελευταίους δύο μήνες. ευχάριστα και δυσάρεστα. άλλα με πάνε πίσω κι άλλα μπροστά. προσπαθώ να προλάβω τις σκέψεις μου, να μην τις αφήσω να τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. κάπως τέλος πάντων να τις κοντρολάρω.

όταν το είπα σε μια φίλη μου χθες ότι θα ξεκινήσω το γράψιμο είπε: ωχ, θα τρέχουμε πάλι. κι εγώ γελούσα. τη ρώτησα αν είναι να γράψω κάτι αόριστο, φιλοσοφικό ή κάτι συγκεκριμένο και μου είπε κάτι συγκεκριμένο, τόσα που σου έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα πρέπει να τα γράψεις. Ωραία της λέω, πες μου ψευδώνυμα. Ωχ, συνέχισε εκείνη. Μα δεν καταλαβαίνω της λέω, πως θα γίνει τώρα; πως θα γράψω όλα αυτά που συμβαίνουν χωρίς ονόματα; και μου λέει το εξής ωραίο. γράψε κάτι φιλοσοφικό για τους άλλους και για μένα γράψε τα γεγονότα να ‘χω να διαβάζω….

ρίξαμε γέλιο. φοβάται κι εκείνη αυτό το γράψιμο. απλά γιατί ξέρει ότι θα γράφω αλήθειες κι ίσως κάποιοι δεν πρέπει να τις δουν. τι να πω τώρα ότι συμφωνώ; όχι βέβαια. στο κάτω κάτω πραγματικά γεγονότα είναι. μπορώ να τα αλλάξω. όχι δεν μπορώ. μπορώ να τα αποκρύψω, αλλά δε θέλω…

3 thoughts on “κάτι για αρχή…

  1. Γραψε κατι που θελεις να μοιραστεις και κατι που στο τελος οταν το διαβαζεις σε κανει να νοιωθεις καλα!!!!!!!
    Και το «νοιωθεις καλα» εχει πολλες εννοιες αλλα …….nevermind!
    🙂

  2. Mona Sax: τι μου έγραψες τώρα; πάλι θα με βάλεις να σκέφτομαι;
    ….κάτι που θέλω να μοιραστώ…. και … κάτι που να με κάνει να νιώθω καλά… ναι έχεις δίκιο πάλι σε όλα. όλα έχουν να κάνουν με τη διάθεσή μας. όταν είμαστε καλά τα βλέπουμε όλα καλά. στην αντίθεση περίπτωση μάλλον μας ενοχλούν όλα….

    Κατερίνα: έτσι το βλέπω κι εγώ. ακριβώς έτσι. καλημέρα κορίτσι…

Σχολιάστε

