θέλω επειγόντως άδεια

θέλω άδεια. Επειγόντως θέλω άδεια. κι όχι για να καθίσω στο σπίτι μου, αλλά για να φύγω μακριά απ’ αυτό. Για κάποιες στιγμές νιώθω ότι δε θέλω να δω κανένα γνωστό μου, να μη μιλήσω σε κανένα αν γίνεται. Να κάνω διαφορετικά πράγματα μήπως και ηρεμήσω λιγάκι. Τρομακτική πίεση νιώθω για πολλούς και διάφορους λόγους. Καταπιέζω τον εαυτό μου, ενώ δεν έπρεπε να το κάνω γιατί κινδινεύω να πέσω ψυχολογικά κι αυτό είναι κάτι που δε θέλω με τίποτα. Πώς τα καταφέρνω κάθε φορά που εμφανίζονται προβλήματα στη ζωή μου να τα φορτώνω όλα πάνω μου; Κι όχι μόνο αυτό. Να νομίζω ότι μόνο αν εγώ υποχωρήσω θα διορθωθούν τα πράγματα. Τι χαζοχαρακτήρα έχω τέλος πάντων; Με μαθηματική ακρίβεια πάλι για βουτιά. Πολύ απαισιοδοξία έχει πέσει. Κάτι πρέπει να γίνει. Άσε που έχω αυξησει δραματικάτο κάπνισμα. Άλλο κακό κι αυτό πάλι. Μονίμως με ένα τσιγάρο στο χέρι είμαι. Μου φαίνεται ότι και στον ύπνο μου αν μπορούσα θα κάπνιζα. Μάλλον ένα γενικό σέσβις χρειάζομαι. Πρώτα στα μυαλά και μετά στα  υπόλοιπα.

θέλω άδεια. απλά θέλω άδεια

9 thoughts on “θέλω επειγόντως άδεια

  1. Ελευθερία μου, κάποτε πέρασα και εγώ μια πολύ δύσκολη φάση στη ζωή μου που ένιωθα έτσι. Πίστεψέ με δε σου φταίει ούτε η δουλειά, ούτε οι άλλοι, ούτε τίποτα και κανείς. Απλά πρέπει να μάθεις να ελέγχεις τα συναισθήματά σου και να αποφεύγεις τις αρνητικές σκέψεις. Για περισσότερες πληροφορίες στείλε mail και θα σου εξηγήσω αναλυτικά. Φιλάκια πολλά!

  2. Κοριτσακι είμαι στην ίδια φάση..Να τα αδειάσω όλα στην ζωή μου και να τα ξαναβρώ..

    Θέλει κουράγιο..Κάπου διάβασα οτι κάποιες στιγμές πρέπει να σφίγγεις τα δόντια, να κλείνεις τα μάτια και να μην ακούς και να μην σκέφτεσαι..Εγώ δεν μπορώ να το κάνω..εσύ?

  3. Απο blog σε blog…Υπάρχουν κάποια βαρετά μεσημέρια στο γραφείο (!) που κάνω βόλτες και πέφτω σε πολύ ενδιαφέροντα blogs..
    Καλημέρα!

Σχολιάστε

