να πάνε να γαμηθούνε όλοι εκείνοι…

ναι έτσι ακριβώς. να πάνε να γαμηθούνε όλοι. όλοι εκείνοι που δεν έχουν το θάρρος να αναλάβουν την ευθύνη για τις πράξεις τους, που κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους, που διατυμπανίζουν ότι ξέρουν τι θέλουν στη ζωή τους, που με μηχανορραφίες και ψέματα αποποιούνται τις δικές τους πράξεις,  που με απίστευτη ευκολία κατηγορούν όποιον βρεθεί στο δρόμο τους, που απειλούν τις ζωές των άλλων με τόση ευκολία αρκεί να είναι εκείνοι στον αφρό. κάποια στιγμή οι μάσκες πέφτουν. αργά ή γρήγορα. κι αυτοί οι άνθρωποι, που ούτως οι άλλως είναι αξιολύπητοι κι άξιοι της μοίρας τους, μετά ψάχνουν για δικαιολογίες ή για τρόπους να διορθώσουν ότι  έχουν κάνει. κι όχι δηλαδή ότι τον εαυτό μου τον βγάζω απ’ έξω. οι δικές μου πράξεις κι επιλογές επιτρέπουν συνήθως να γίνονται όλα τα παραπάνω. κι αν όχι πάντα, τις περισσότερες φορές θα έλεγα. κι εδώ ταιριάζει μια συμβουλή σε μένα: ΞΥΠΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ   

7 thoughts on “να πάνε να γαμηθούνε όλοι εκείνοι…

  1. Ξερεις τι θαυμαζω σε σενα? Πως η σκεψη σου ειναι τοσο σωστη παντα…κ κατα βαθος ξερεις και τι γινεται..κ τι πρεπει να γινει..Γιαυτο μην ανησυχεις,μπορεις να προσεξεις τον εαυτο σου κ να μην τον αφησεις να κυλησει πουθενα!! Πιστευω σε σενα…εχεις τοση δυναμη..και ξερω πως μπορεις να τα καταφερεις..Εισαι τοσο δυνατη!

  2. Ξερεις τι θαυμαζω σε σενα? Οτι εχεις παντα σωστη σκεψη κ κριση…ξερεις τι γινεται..η’ τι πρεπει να γινει..Κ ξερω πως θα προσεξεις τον εαυτο σου και δεν θα τον αφησεις να κυλησει σε τιποτα κακο…Πιστευω σε σενα…Μην ανησυχεις..Μπορεις να τα καταφερεις… Εχεις τοση δυναμη μεσα σου…

  3. δε νομίζω ότι η σκέψη και η κρίση μου είναι πάντα σωστή (έχω τις αμφιβολίες μου γι’ αυτό) καθώς επίσης πολλές φορές δεν ξέρω τι μου γίνεται και πως να αντιδράσω. δεν καταλαβαίνω που φοβάσαι ή νομίζεις ότι θα κυλήσω, σε τι κακό όπως γράφεις. τώρα για το αν είμαι δυνατή πάλι έχω τις αμφιβολίες μου. κάποιες φορές νιώθω δυνατή, κάποιες άλλες όμως νιώθω απίστευτα ευάλωτη.

  4. Το να μην κυλησεις σε κατι κακο αφορουσε την βουτια με μαθηματικη ακριβεια που προεβλεπες στο προηγουμενο θεμα σου..Λογικο ειναι πολλες φορες να μην ξερεις τι σου γινεται η’ πως να αντιδρασεις,ομως οταν βγαινεις απ’αυτη την φορτιση εκεινης της ωρας,ξερεις επακριβως τι συμβαινει.
    Γιαυτο πιστευω πως εισαι δυνατη κ θα καταφερεις να βρεις την δικη σου πορεια.
    Ενας πινακας λευκος..ΘΥΜΑΣΑΙ?
    Ελα λοιπον,ζωγραφισε τον μη φοβασαι!
    Θελει δυναμη κ θαρρος.
    Ομως ο θεος ειναι παντα μαζι σου.
    Οπως κ ο αγγελος σου να σου δινει δυναμη.
    Οπως κ οι ανθρωποι που σ’αγαπουν να σε στηριζουν.

  5. Κανε ενα κλικ πισω και διαβασε τον Μαιο-Ιουνιο 07′
    Εμενα προσωπικα με βοηθησε πολυ μιας κ περασα τα ιδια..
    Ισως βοηθησει κ εσενα…
    Γιατι τελικα μπορουμε να τα καταφερουμε..
    Ειδικα οταν το παρουμε αποφαση!
    Να’σαι καλα!

Σχολιάστε