δυο λόγια για σένα

Πω πω! Πόσο καιρό έχω να γράψω… Μου φαίνεται παράξενο πάλι. Πέρασαν οι μήνες της σιωπής. Καιρός για λίγο γράψιμο. Αυτό που έχω ανάγκη είναι να γράψω για ένα αγαπημένο πρόσωπο. Έναν άνθρωπο που μου στάθηκε όλους αυτούς τους μήνες που εγώ είχα χαθεί στο δικό μου κόσμο, με τις ανασφάλειές μου, τις φοβίες μου κι όλα αυτά που προκαλεί η κατάθλιψη. Δεν έχω μιλήσει για όλους αυτούς τους μήνες όπως θα ήθελα να είχα κάνει. Κι επειδή θέλω να γίνω συγκεκριμένη θα απευθυνθώ σ’ αυτό το αγαπημένο μου πρόσωπο και θα του πω τα εξής:

«σ’αγαπάω πάρα πολύ. Χαίρομαι πολύ που σε έχω στη ζωή μου.   με βοήθησες όσο δεν μπορείς να φανταστείς όλους αυτούς τους δύσκολους μήνες. το ξέρω ότι δεν έχω μιλήσει πολύ για όλα αυτά, όμως να το ξέρεις ότι ήσουν στήριγμα για μένα, ήσουν η αγκαλιά, η παρηγοριά, ο άνθρωπος που με κράτησε ζωντανή κι ας μη με ήξερες καλά. στάθηκες δίπλα μου με απίστευτη υπομονή. σε ευχαριστώ για ότι έχεις κάνει για μένα. δεν είχες προλάβει να με γνωρίσεις καλά καλά και χάθηκα στον κόσμο μου. εύχομαι απο δω και πέρα να είμαι αντάξια της φιλίας σου και να σου δείξω τον πραγματικό εαυτό μου. δε σου λέω περισσότερα λόγια, δεν είναι και του χαρακτήρα μου άλλωστε… θα τα δεις με έργα και πράξεις. πολλά φιλιά.»

Σχολιάστε

