καινούρια αρχή.

κάθε φορά που συνέρχομαι απο την κατάθλιψη νιώθω ότι κάνω μία καινούρια αρχή στη ζωή μου σε διάφορους τομείς και νιώθω ευτυχισμένη. και μόνο το γεγονός ότι έχω βγει απο το δύσκολο στάδιο της κατάθλιψης φτάνει από μόνο του. τώρα κάνω όνειρα για διάφορα πράγματα και θέλω να δημιουργήσω πάντα κάτι όμορφο, με αγάπη. χαίρομαι τη ζωή μου ειλικρινά. χαίρομαι για τους ανθρώπους που αγαπάω, για τη δουλειά μου, για τα πάντα, για το παραμικρό. πόσο θα ήθελα να είμαι έτσι για πάντα. τέλος πάντων. ας είναι. αρκεί να είμαστε καλά στην υγεία μας, να αγαπάμε και να περνάμε όμορφα. welcome back to life.

Σχολιάστε

