έρχεται το καλοκαίρι

45έρχεται το καλοκαίρι κι αυτό φυσικά σημαίνει διακοπές, βόλτες, θάλασσα κι όλα αυτά τα όμορφα πράγματα που ζούμε κατά τη διάρκειά του. περιμένω πάλι πως και πως να έρθουν οι μέρες μόνο και μόνο για να αλλάξω παραστάσεις και να γεμίσω μπαταρίες όπως λένε. αρκεί να φύγω για λίγο, να ηρεμήσω. νιώθω κουρασμένη. με τον εαυτό μου πρώτα και μετά με διάφορες καταστάσεις που συμβαίνουν και φυσικά απο τη δουλειά μου. δεν είμαι σε διάθεση σήμερα, άλλη μέρα η συνέχεια…

4 thoughts on “έρχεται το καλοκαίρι

    • άλλαξε η διάθεσή μου και είπα να το αλλάξω κι αυτό. καλοκαιράκι έρχεται κιόλας… εσύ πως είσαι; χάθηκες εντελώς. θα σε πάρω τηλ κάποια στιγμή να μου πεις τα νέα σου. φαντάζομαι ότι δουλεύεις στο φουλ τώρα. φιλιά πολλά Μαρία. να είσαι καλά. όσο για το τελευταίο που λες έχεις δίκιο. θα γράψω κάτι. έτσι και την πρώτη φορά που έγραψες εδώ με είχες παρακινήσει να το κάνω…

Σχολιάστε

